Thursday, January 27, 2011

Fuck You :)


Woah ! Agak kasar bahasa digunakan sebagai tajuk sesebuah lagu. Masa mula - mula dengar tajuk lagu nie, aku terbayang dua maksud FUCK dalam kotak fikiran aku, hehehehe :P Okeyy, aku ada taip Fuck You, tapi sesuatu yang pelik berlaku, tiada pilihan youtube.com berikan ? WTH ? Kalau tak percaya, cubalah taip. Kalau taip LOVE, laju jea pilihan video dikeluarkan, menandakan banyak video yang mempunyai tajuk LOVE. Aduuiiii, thanks to Alex for the tittle, kalau tak haram aku nak tahu. Lagu kat corong radio tue sebenarnya bertajuk Forget You ( ada jea video forget you ), masih artis yang sama, cuma dah tak ori laa kan ? Entah, aku rasa dah lama aku tak layan muzik video tapi Fuck You nie lain. Tergerak pulak hati aku nak melihat video Fuck You, dan hasilnya memuaskan ! :D Aku tergelak kowt layan video die, and try to fit myself as the boy, teen and the man in this vid. Video die pulak funky, enjoy jea tengok. Mesej dibawa tidak kurang menarik juga, yang paling aku sedar sikap materalistik masyarakat sekeliling. Haih, senang cerita, hampa tekan jela link kat bawah nih, fahami lirik dan maksud yang dihuraikan oleh website nih.


pss : masih dalam meng ' edit ' cerita 25/01/2011. in few days to be done :)

No comments:

Post a Comment