Tuesday, January 4, 2011

Shhhhh, senyap sikit~

Setting : Tingkat atas ( offline nanti turunlaa ), sejukkkk~
Masa : 2.36 pagi :)

Huih, sejuk kowt beberapa minggu nie. Sejak aku balik Ipoh haritue, ade lah beberapa hari timbul matahari menerangi muka bumi Ipoh. Kalau tak, cam cuaca hari inilah. Chilly ~ Tapi, kalau timbul, aku tak boleh duduk diam. Panas! Lewat malam nie pun, dah terasa sejuk sampai ke tulang ( hiperbola ke tue ? ) Bukan nak tipu kowtt, tapi aku ada saksi comel di bawah, :))




She's sleeping, not play hide n seek lewat - lewat malam nih, haha Selimut tue, selimut ASiS! Hahaha, bawak naik atas untuk kemudahan aku jugak, kalau penat sangat tidur terus kat atas. Alih-alih, 'die' dah copp tempat dulu. Lawan tokehh nampak ==' Jarang tengok kucing sendiri tidur pakai selimut,hoho

Hah, sekor nie jerr standby. Santai jer tidur atas meja plain, macam tak rasa pape -.- Oleh sebab tergoda dengan kecomelan beliau, aku usik dia sampai dia bangun dah pergi dari situ,hahaha :D

5 comments:

  1. penkacau betul lah kau ni, biar ah dia nak tidoq.

    ReplyDelete
  2. alah, aku tideo sedap, dy kaco relax jer =='

    ReplyDelete
  3. intan da tag awak utk kontest Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway...
    ini linknya http://www.izamirridzwan.com/2010/12/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html...
    ~join sama ya~

    ReplyDelete
  4. ehem, tak baek la kacau awek tdo =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...