Monday, March 21, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa :D

Assalamualaikum.

Mood : Demam lagi laaaa :s
Muzik : Who Dat Girl - Akon


Fuhhhhh ! Agak best laaa layan movie dalam dewan 3 yang hanya ada sebih kurang 10 orang termasuk aku. Paling best seat aku sebelah seorang perempuan bersama 2 kawannya yang lain, and no one else kat barisan belakang :P Hehe, yolah, aku dok hujung sekali, malas nak dengar 'orang ketiga ' bisik kat telinga. Rimas ==' Aku jarang kowt nak layan cerita Melayu, nasib baik aku dah tengok World Invasion LA, jadi aku ' ditinggalkan ' oleh mereka 9 orang, untuk menghadap cerita ini. SAMPAI HATI DIAORANG T.T Okay, aku akui, dalam banyak - banyak cerita melayu, cerita ini tergolonglah dalam cerita melayu yang gempak habis !

' Sampai masa tibanya waktu Redup hati kamu berdua Bila dua jasad bersatu Hidup mati jadi bersama '

P/s : Kutak !!! Aku tarik balik kata - kata aku dulu :P

Nie ada sedikit gambar dari semalam lagi - 20/3/11

Bangi - Rumah Pak Lang


Naik merah tangan aku, panas badan punya pasal, pakai koolfever kowt -.-



We went out KLCC for Pavi :)

CJ,hoho







baru aku perasan, hari ini Isnin, lusa dah rabu..ishhh =='

No comments:

Post a Comment