Thursday, March 10, 2011

Texting dengan abang sendiri :D

Assalamualaikum.

Mood : ( memaksa mata bukak luas - luas *.* )
Muzik : http://www.youtube.com/watch?v=1xRARmrorGU, repeatedly hit the reply button :)

Hari ini ( 09/03/211 ) dalam sejarah, keluar kerja pukul 2.00 petang ! Hahaha, ishhhh, name jea keluar awal, tapi nak merayap sebenarnya, hehe




Ke Econsave Ipoh, Jalan Kampar, Ipoh ( gambar di atas hanya berkaitan dengan nama dan warna syarikat sahaja -.-' ) Aizad laa jimbit, nak beli ' pen ' untuk BlackBerry yang boleh campak lombong tuhh, kata nya kat gerai mall situ jea ada jual pen tuh, alang - alang menyeluk pekasam, baik aku beli health care product kat sana, murah wohhh.. kat Tesco Station 18, RM 9.90 kat Econsave RM 6.90 ! Cari - cari dalam Econsave tak jumpa, aku dah mengeluh habis.. Baru terangkat jea kaki kiri setapak, terdetik pulak hati aku nak belek lagi section health care, jumpe kowt ! Yang first aku pegang, itulah yang aku cari ! Hahaha, puas beb, yang last pulak tuhh ! Lihat jam, baru pukul 2.30 petang, bersamaan timing keluar kerja hari kebiasaan, hehehehe.. Ade pulak kedai jual pirate dvd, walk-in jela kann, tengok - tengok ape yang patut. Ingat nak beli jea Lightroom, sebab trial version LR aku dah tamat ! :s Cari serial number kat internet tak jumpa, nak beli, region Malaysia tak tersenarai dalam paypals Adobe. Cari LR, terjumpa pulak Call Of Duty : Black Ops = RM 20, kire murahlaa kat Ipoh nih. Game aku nih selalu sekat - sekat jea, nak save pun tak boleh ! Fikiranku, uninstall yang lama, install yang baru ! Beres ! Tak tahu masalah ape, tapi abang aku yang install kan. Abang.. ? Entah macam mana orang yang paling jarang aku ingat, aku ambil handphone yang kreditnya berbaki 5 sen, text dia.

Anip, aq jmpe COD : Black Ops RM 20

Tak payah la, aku dah ada crack dia lebih baik beli dead space 2

aku tak balas mesej dia sebab sibuk bayar dvd software, melayang jugakla RM15 sebabkan nak beli serial number LR jea ;( . Masuk mesej baru...

Da beli lum ?

X..dead space 2 RM 20, aq beli software jea

Ko kedekut la, beli balik la call of duty tu

Hahahaha, lawak gile baca mesej die nih, aku terus taknak balas. Dalan fikiran aku, dah boleh bayangkan bertapa amarah nya beliau akan daku kalau aku ada depan dia ! Hehehe, taknak lah Dead Space, bosan ! Entah macam mana dia boleh layan -.- Kalau aku beli, die yang layan, bukan aku..adoiii Belambak game die kasik aku, bape keping dvd jea aku sentuh. Lainlaa kalau aku jumpa Killzone 3, aku kompem beli punya !


Dah activate LR aku :D


p/s : Guess what I found on the way back home ?





Ahhhhh, Fariz Izat Zul dah bukak bisnes gerai dekat jambatan pengkalan ! Aku bile nak start nih ?????????

2 comments:

  1. waw..hebat la ex-cashier tesco ni..
    modal guna duit gji la ni.ha2
    btw,niaga mmg untung!

    ReplyDelete
  2. situ jer...
    tgk le nnti teman singgah...

    ReplyDelete