Friday, April 8, 2011

Wayang - oh - wayang

Assalamualaikum.

Mood : Energetic la plak malam - malam nih :P
Music : Jap - jap, nak pasang lagu Maroon 5 - Never gonna leave this bed :)



Hari ini aku dapat khatam cerita The Eagle kat Sunway tadi ! :D Tak syok -.- I mean, banyak cakap laaa jalan cerita dia, kurang lawan - lawan pulak tue, kalau lawan pulak, tak tunjuk sangat masa ganas tahap 18SG tu, takat menyorok sembelih kepala orang, aper kelas daaaa cerita nie ==' 2 jam pulak tu ! Haih, tapi, okay laa, kecewa sikit pun sebab elemen 18SG takde, itu jea. -_________________-


Okay, ini movie paling best, paling gempak, paling pening nak faham aku layan kat KLCC semalam ! Hahahaha, sampai nak habis aku dok terbayang aper kehabisan wayang nie. Aku sebenarnya selalu mencari atau meneka kesudahan cerita itu dalam fikiran aku sepanjang wayang dimainkan. But, Source Code ' berjaya ' menyangkal tekaan aku, malah aku sendiri asyik ter tanya - tanya kesudahan cerita. Kalau wayang biasa, dari suku cerita aku dah dapat tahu~ Wayang dipadamkan, lampu dinding dipasangkan sambil aku mengukir sebaris senyuman tanda kepuasan dengan kualiti cerita Source Code, tapi Ashraf Hakim dan Thaufeq Zaki bermasam muka, tak faham katanya ! Haha, Amir Shah pula, Inception lagi senang nak faham berbanding Source Code. Kalau Inception ade menang award tahun lepas, kompomlah Source Code ade tempat :D Senang cakap, kalau faham jalan cerita ini memang gempak habis !


P.s / mahal nak mati tiket kat sini. Nie yang aku rindu tiket wayang RM6 kat Ipoh Parade nih :s

No comments:

Post a Comment