Sunday, July 31, 2011

TMFM, Sogo

Assalamualaikum.

Pwefff. Hampir 4-3 hari aku tak makan malam dek tiada lauk ikan kat Notts. Nak keluar malam hari kelas memang tak berani, takut terbalik lambat. Jadi, biasanya aku tahan lapar jelah tapi malam nie tak :)






Makan budget, haha. Okay lah, FM. Tapi, ikan Dory memang sedap kan ? :) Nanti ada masa, duit lebih, cuba ikan jenis lain pulak.


P/s : Sogo buat sale untuk membership card holder, tu pun ramai gila ! Baju Polo size S slim fit dah habis !!! Tak pernah aku jumpa diskaun banyak macam tadi, melepassss~  -.-'

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...