Sunday, August 7, 2011

Mencari mood belajar :B

Assalamualaikum.
Mood : Berangan~
Muzik : Alex Grant.



That's alex grant, sumpah aku ingat dia dah mati. Hidup lagi rupanya, teehee. Yelah, biasanya orang yang buat note piano best best tuh ramai dah kojoi dek zaman,hoho Aku sebenarnya mencari mood nak belajau nih. .  Aku rasa pelik gila lah dok kat sini, kalau hari ahad jea mesti takde mood nak study. Kalau tidur + main game + layan anime mesti mata celik ! Okay, it's 15 pass 2200. Still mengharap mood tu datang bergolek, esok aku ada Test Mechanical A ! Kalau nak tahu, lecture note for mechi pendek gila, sekali study balik . . . tetttt, 3jam untuk betul-betul faham satu bab ! Main kira - kira sat, esok 4 chapter yang keluar. Tolak chapter 1 sebab bab tuh main - main unit jea. So, 3 X 3 = 9 jam ! Wtf ??? Aku pulak ' rajin ' sangat dalam kelas, salin jawapan jea , bajet bagus nak try sendiri example & tutorial kat rumah dan sekarang dah tak tahu camne jalan kerja dia -.-''

P/s : Harap masa tunggu degree tahun depan, boleh pergi kelas piano. Oleh sebab tempat belajar piano tu dekat dengan KPJ Ipoh, sonang laa nak buat perubatan 60 days in a row tuh :D

No comments:

Post a Comment