Saturday, August 6, 2011

Zainol buat aku tak tidur malam !!!

Assalamualaikum.
Music : Sober - Kelly Clarkson
Mood : Mengantuk !


Yeah ! Alhamdulillah, boleh jawab semua soalan chemistry F40CHA, berbaloi lah aku tidur lambat semalam,hehe. Camnie rupanya Chemistry A-level, atau sekadar 'warm up' ? O.o ( eleh, padahal selalu merungut tak cukup tidur ! Semalam pun hampir terlepas kelas Algebra dek nyenyak tidur ! )Walaupun esok aku ada presentation Malaysian Studies, namun aku masih bersengkang mata di hadapan laptop. Nie, zainol punya pasal lah nih =.= Tapi, 'ilmu' dia ajar aku berguna gila ! Nak tahu benda apa ???


That's my desktop ! Fully-functioned apps, best gila ! Beliau ajau eden cara guna RAINMETER. Leceh ? 10 markah, memang leceh gila. Anda perlu menjadi seorang yang penyabar dan tak berasa menyesal untuk melayangkan masa lapang anda 2 -3 jam dihadapan laptop ! ( aku rasa nak nangis jea ! T.T ) Lantaklah, janji cool. Well, aku ingat nak ubah sikit Windows 7 jadi macam Mac, tapi dah tuba - tiba tengok macam style jea desktop background Zainol, sekali tanya, its function-able apps ! Wahhhhh ! Sebagai gajet geek, ehem, aku pun kena mencemar duli ke atas ilmu baharu tersebut. Kena cari setiap satu gajet yang maleehhh tuh =__= Takpalah, tengah tunggu download file Fifa2011, berat dalam 6.4GB, kena tunggu lama sikit, dah alang - alang lewat malam, terus sahur jea nanti ! Okaylah, nak sambung edit my personal rainmeter.

P/s: Nie kalau tertidur lagi dalam kelas Malaysian Studies tak tahulah -.-''

2 comments: