Sunday, November 6, 2011

Hah,

السلام عليكم 

 




Iman Syafie pernah berkata :
 
 
"Aku mungkin menang berdebat dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku mungkin kalah jika berdebat dengan seorang manusia yang tidak berilmu."


Payah kan nak bawak balik orang yang dah jauh menyimpang, lagi - lagi kalau dah berpaling daripadaNya. Ya Allah, biar susah macam mana sekalipun aku sekarang dan pada masa akan datang, aku nak mati sebagai orang mukmin, bisa menutur kalimah syahadah saat nafas terakhirku !
 
 
P/s : Kesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Haji :) 

4 comments:

  1. "aku nak mati sebagai orang mukmin, bisa menutur kalimah syahadah saat nafas terakhirku!"

    absolutely!
    smoga dia diberi hidayah - Nya..
    insha - Allah, b'doalah..

    ReplyDelete
  2. tapi satu cara yg plg halus nk trk org trsbut k jln kbnrn... rapatkn drimu dgn drinya... knali drinya start drpd situ try slowly tarik dye...msti boleh...

    ReplyDelete
  3. mslhny..tak kenal pun dia. takat hujah kat forum internet ja :S

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...