Tuesday, May 22, 2012

Pelik.

Assalamualaikum.

Pelik. Pelik sekali. Dari petang semalam, kerja aku tidur bangun tidur bangun tidur bangun. Bangun pun dek  solat fardhu 5 kali sehari semalam tu. Sakit kepala dibuatnya, tambah pula, esok ada exam. Hairan lepas solat, baru lihat nombor soalan, kepala jadi berat. Berat sangat, sampai 'jatuh' rebah atas bantal lembut. Lalu aku hanyut dalam dunia mimpi serba indah. Haih, penat panjat Bukit Broga masih tidak hilang lagi kowt ? Kena pula kepala sarat dengan berbagai teori dan formula subjek Light Wave B. Duh !

Owh, berkenaan Bukit Broga :


InsyaAllah aku upload nanti. Maafkan aku sebab lambat update, dan maafkan aku Apek dek tak boleh upload  gambar RAW biarpun sudah berkali aku cuba.

Dan. .



Tu nampak folder Bukit Broga ? Ada 81 gambar sudah di'edit', cuma tunggu masa sahaja untuk upload sebab Flash Uploader dan VPN ada masalah sedikit, tak stabil lagi. InsyaAllah, Photoblog pun bakal menyusul dalam masa terdekat. Aku nak fokus dahulu dua paper terakhir exam ini, doakan aku kawan - kawan :)


P/s : Aku mimpi aku belajar di tempat dekat dengan rumah aku di Ipoh, belajar Master di UTP pun boleh. Dan, aku mimpi abang aku nak bertunang, sumpah aku gembira sampai tersenyum walaupun sudah terjaga di dunia nyata B)

5 comments:

  1. SubhanAllah..
    seriously..sangat suka gambar desktop hang...

    ReplyDelete
  2. weyh kau,
    aku la tunang abang kau tu.. kahkahkah..
    ok gurau je :p

    btw, good luck yea :p
    InsyaAllah, moga dipermudahkan Allah :)

    ReplyDelete
  3. @Iqin : u too !

    @Fahmin : hehe,gambo kita amek aritu

    @Shafiqa : geli aku kalo ko jadi kakak ipar aku -.-'''

    @Apek : rindu kat mek klate ke ? haha

    ReplyDelete