Monday, August 27, 2012

Aoron dah tak reti nak balik rumah. .

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Hmm,
ini pagi,
sunyi.
Putar lagu Pop Shuvit  -  Old School Rocka.
Pasang kuat,
biar pecah sunyi.
Oh, 
di mana kita tadi ?
Oh oh, Aoron.


Aoron dah tak reti nak balik rumah.
Aku rindu kau tahu ?
Tahu lah badan dah berketak - ketak.
Cis.
Jangan lupa jasa aku bawa ke klinik veterina dulu.
Ikutkan, waktu itu kau dah naaaaazak gila.
Nasib simpati aku tinggi,
dapatlah aku lihat kau membesar lagi.
Tapi sekarang ?
Rumah pun tak reti nak balik !
So sad :'(
Cewah, 
padahal baru tadi main aci cuit sampai dia terguling guling atas jalan raya.
Nama jea jantan, 
sekali kena,
tangkap lentok jugak.
Hairan, rumah tak reti balik.
Nak jumpa mesti kat kawasan luar rumah.
Itu pun kalau ada rezeki.
Haih.

Kau, 
jangan mati yea Aoron ? 
Aku sayang kau.




P/s : Mak abah outstation. Adik abang balik kolej. Aku ? Akan pulang ke madrasah aku sebentar lagi. InsyaAllah. Oh yea,



Dalam beg ini ada benda, benda yang aku nak sangat dari Paris. Tak sangka datang bergolek depan aku. Thanks untuk hadiah ini Abang Kamal ! Hairan, tahun ini duit raya sikit. Hairan, tahun ini hadiah raya banyak. Baru aku faham, kes gaji RM 5000 rasa tak cukup, dek pelbagai musibah, kes gaji RM 3000 rasa cukup, bila Allah cukupkan.

Alhamdulillah.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...