Wednesday, March 30, 2011

Jeff Hendrick~

Assalamualaikum.
Mood : Mengelamun, baru bangun tidur =='
Music : Youtube.com

Aku Idzhar dan Belalang Masak Kunyit makan sarapan pagi selepas sahaja aku hantar specimen kat klinik Greentown, Ipoh. Specimen ? Ayat macam aku alien jea -.- Sedang makan mee goreng dengan telur mata kerbau dan teh O' panas, terdengar lagu dari handphone kutak. Eh, boleh tahan lagu cover I just can't get enough.


Kiranya dah macam geng Kurt and Sam Tsui laa nie, tapi lagunya cut, kena download kat iTunes, bersamaan dengan muat turun berbayar ==' DISLIKE. Gatal gak laa tangan aku pergi cari website penyanyi tersebut di youtube, agak banyak laa lagu cover berbanding Sam Tsui. Then terjumpa cover You Found Me, Haishhhh.. Memang aku tekan laaa nak dengar cara alunan piano diorang, sama ke tak.


Erm, tak jauh daripada yang asal, cuma suara vokalis tak boleh lawan vokalis Isaac Slade, the lead vocalist The Fray :D


Move onnnnnnn The Fray

No comments:

Post a Comment