Thursday, March 3, 2011

Yes !

Assalamualaikum.

Mood : penat nye driving :s but it was fun with pals :D
Muzik : Burn - Usher


Yey ! Habis jugak game Anno 1404 : Dawn Of Discovery ! Berminggu kowt main game nih, siap pernah tak tidur sampai laa subuh, kena marah datang kerja lewat pun pernah disebabkan game nih. Lama siot nak habiskan, tapi sumpah masyuk !


Aku pernah untung lebih 3.7k kowt setiap hari, tapi still tak boleh beat abang aku, > 5k . Shit -.-
Ahh, kira seronok habis laa aku cakap ! Sekali main terus melekat tangan kat mouse, mata kat screen lappy ! Hahahaha, RPG terbaik lah, ' sibuk ' memanjang, macam - macam kes boleh jumpa.


Lagi syok kalau aku ' discover an island ' dalam peta, wahhh ! Memang aku bina habis laaa penempatan, eksploitasi berbagai sumber yang ada. Best ! Best ! ( aku dah menggila dah nie )


pss : abang aku cakap nak bawak Anno 1701, hehehehe.. Silap - silap aku berhenti kerja disebabkan nya ! Call Of Duty : Black Ops masih tak habis main lagi ! X( Owh, yea abang aku baru jea kasik simulator PS2 ( bermaksud game PS1 & PS2 boleh dimainkan kat computer ), hohoho sebab tu aku tak minat nak beli PlayStation :D

No comments:

Post a Comment