Thursday, May 19, 2011

Pagi !!!

Assalamualaikum.
Mood : Mamai / mengantuk - tak cukup tidur :s
Muzik : Owl City  -  Vanilla Twilight



Dah baca ? Fuhhhh, serabut masalah dalam otak aku terurai macam itu jea lepas baca artikel ini. Fikir - fikir balik, kita manusia yang cipta masalah sebenarnya selain ujian diberikan olehNya. Huh, memang kena batang hidung aku sendiri laaa, haha. Siapa suruh nak sangat pergi Perancis, berharap sangat kat MARA macam dia ada telinga untuk kau, sekali tak dapat ! -,-' Beliau kejam,hahaha Tak apalah, lagipun U aku nak masuk pun prep aku nak fly :) Cuma, aku tak tahu langsung negara mana nanti, yang pasti kursus kejuruteraan. Hey, masih boleh kejar Ir. lagi kan ? :D

P/s : aku harap sangat korang baca link iluvislam.com tuh, semoga aku dapat tolong kawan balik sebagaimana kawan tolong aku :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...