Tuesday, July 12, 2011

Aku dah mula bosan.

Assalamualaikum.


Efek jakun dengan internet laju gila babeng kat Nottingham, aku dah mula bosan menunggu download. Haaaaih, buka facebook, orang yang same jea online. Mostly budak U, lagi - lagi yang sedang prep. Or maybe it just  kawan aku ramai yang prep -.- Tak kesahlah, tak hairan sangat pun diorang dapat online selalu, sebab aku dah rasainya sendiri. Aku pun dah jadi hantu facebook kat sini as Wifi is everywhere ! Asal ada masa jea, online. . online. . online. .  then pergi toilet jap buang hadas kecil,sejuk punya pasal. Sejuk gila kowt kalau online kat TCR ( macam cc orang panggil and works 24/7 ) Kau jalan 20 meter nak sampai TCR pun dah terasa sejuk air-cond. Habis isya' terus lepak TCR sampai pukul 12 ! Lepas tue,sampai bilik pun bukan buat apa, takat update event dalam h/phone and dairy. Al-maklumlah, budak baru masuk. Bukan ada kerja dapat lagi pun, memang leisure time lah !

Dan tadi, aku baru jumpa blog, macam - macam movie/drama/software/game ada ! Tapi muncul lak satu prob, SKMM -.- Sucks. So, kira aku kena explore satu satu hari nie so that I can access the web even its prohibited to access. Then I found an angle named google, and he says

" Use this one. . . "



Gee, thanks ! :D

I think you should try this one too which I believe lots of advantage that u can get. It just, you have to remove the google tracking on your web browser. Bye angle. 

No comments:

Post a Comment