Monday, August 22, 2011

Kek batik !

Assalamualaikum.
Mood : Lega, siap jugak kerja.
Music : Jenny - The Click Five




Slurrppppppppp ! Terliru aku tengok kek batik wei ! Untungla ada kawan pandai buat ( special thanks to IzatSyakir ), lagi untung kalau mulut aku sambut kek batik masa berbuka puasa ! haha, Aku rate kek batik dia 4 bintang oleh sebab mak aku berjaya merangkul 5 bintang ++ Tengok jea kek batik, teringat pulak kat mak. Bila masa - masa nak raya, mesti mintak mak buatkan untuk aku.huhu Sayang mak. Ingat nak belajar laa kek batik. Aku kan hantu makan, pasal - pasal makanan mestilaa aku suka. So, nak mengubat rindu / mengidam / gila meroyan lama tak makan, baik aku belajar buat kek / masak apa yang aku minat. Kalau masak. . . satu jea leceh, siap bahan dan masak mungkin ambil masa paling cepat 10 minit, tapi aku sekali ngap tak sampai 5 minit.  =,=' 

P/s : bini yang pandai masak diperlukan ! Hahahahahaha ( kalau nak tawan hati anak dan suami, si ibu kena tawan perut mereka dahulu dengan pandai masak. Islam is perfect isn't ? :D )

2 comments:

  1. untunglaa pndai buat kek batik dah skrg..
    post sikit naa..

    ReplyDelete
  2. belum sempat lagi nak pos, dah licin bekas kek batik nye ! :D

    ReplyDelete