Tuesday, August 30, 2011

Persiapan raya~

Sampai - sampai rumah aku pada 28ramadan , aku disambut 4 good news :

1. 
:D


2. Ehem, dapat duit saguhati. Sonang hatiii nak tengok handset raya :P


3. Dapat duit raya banyak gila babeng walaupun raya 2 hari lagi ! XD

4. Abang aku top student kat kolej dia, aku bila lagi ?



Perghhh. . . Sampai - sampai rumah, macam - macam hal kena buat. Cuci itu cuci ini, aku rasa, kalau aku tak silap tengok kalendar hari tue, tak jadi macam nie kowt. Hm ? Well, aku ingatkan raya hari Jumaat dan oleh sebab itu, aku pergilah beli tiket hari ahad minggu sebelum minggu raya. A day sebelum bertolak balik, kawan cakap raya hari selasa ! Warghhhh ! Aku dari awal dah banyangkan bertapa kelam kabutnya aku kat rumah nanti ! Yang paling sedih, disebabkan miscalculation, tak dapat khatam Quran bulan ramadan ini ! Aku dah cuba sehabis mungkin to cover hundreds pages, tapi tak sempat jugak ! Sumpah nak menangis aku T.T Memang rasa sedih gilalah ! Haih, sibuk sangat siap segala hal kowt, astaga. Tapi malam ini, cheer up laa sikit when Pak Pandak and his family shown up their faces at the door, at least I've got company to last-minute-shopping ! Gerbang malam tadi gila sesak -.-' Tak apalah, janji jumpa songkok tadi. Tahun ini nak beraya dengan songkok pulak :D Akhir kata :

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR  & BATIN ! :DD


P/s : lawa gila jeans 3-quater Lois tadi, sayang tak ambil sebab dah belanja banyak. Eh, terjumpa momoe lak tadi, boleh pulak kereta dia parking betul-betul tepi kereta aku, ingat boleh mengelak *segan -.-' 

No comments:

Post a Comment