Friday, September 23, 2011

Hari ini 26 Syawal 1432H.

Assalamualaikum.
Mood : Perut lapar muka monyok, tak sabar tunggu masakan mak nih ~.~
Music : Joe Brooks - Holes Inside

26 Syawal bersamaan 23 Sept, hari Jumaat. Semalam, sebelum baca Yassin, Pak Imam ada pesan , siapa - siapa yang ada baki puasa 6 tuh, cepat - cepat lah habiskan memandangkan bulan Syawal dah nak habis. Jangan rugikan pahal puasa 6 hari Syawal sebab puasa tersebut bersamaan puasa sepanjang tahun ! Geram laa exam gap nih, tak sempat pun nak cari raket, pergi rumah Mak Yang pun tak sempat apatah lagi nak masakan menu aku cakap haritue D: Aiyoyoyoyo, pergi rumah Mak Cho instead, ajau Akim Math PMR. Oooo... tak tahu pulak budak PMR dah nak berjuang, huhu Masa tengah ajar dia, teringat lak zaman PMR dulu, aku antara budak nakal kat sekolah dulu, hoho :P Aku exco, tapi bagi aku rules are made to be broken. Antaranya, orang lain dok menyanyi lagu sekolah sampai lagu Negaraku, aku dok melalak lagu My Chemical Romance kat bilik PA wakakaka, untunglaaa jadi exco + orang pandai setting sound system. Memang aku dapat bilik khas laaa~ Oh yea, semalam ajar Akim algebra. Sumpah aku teringat balik kisah Cikgu Azza dengan markah Math aku. Link :


Last - last sampai rumah tengah malam, mengantuk kowt =.= Takpelah, bantu sedara sendiri, mudah - mudah Math beliau A PMR nanti InsyaAllah :D Okaylah, tiket ETS jam 1815, sebelum tue kena pergi Hospital Pantai Ipoh, wawa masuk wad ! Demam !


Nakal sangat budak nih, tu jadi camtuuuuuu -..-


P/s : Esok exam last untuk Sem 0     :   Malaysian Studies. Wish me luck peeps :)

4 comments: