Thursday, October 6, 2011

Aktiviti malam aku kat Notts ?

Assalamualaikum.
Mood : Bantal dah panggil tuh, suhu dah chill suruh tidur nih~
Music : Cenggerik . . cenggerik berbuuuunyik~~~~ 


  

[ tiada dalam gambar : Secawan teh'O panas yang baru sahaja aku basuh, biskut Oreo dah telan habis setelah main celup - celup dalam air susu Nestle serta . . . renyukkan kertas-kertas contengan yang terhasil daripada gabungan formula + formula - formula + formula rekaan sendiri + kiraan + kiraan mengarut + amarah + bengang + geram + suka + duka dapat jawapan salah atau betul. Haihhhh, practice makes perfect. ]

Ini jelah pun aku buat malam - malam. Aku dah malam nak turun TCR waktu malam. Teh'O kaya dengan anti-oxidant tue wajib ada di atas meja study. Telinga lak, kena dengar lagu dengan volume hampir MAX. Baru ligat kepala otak nak ber'sap - sap suiiiiii~ Err. . kalau tension aku pasang MAX terus pastu cari lagu alternative pop-rock =.=

Goodnight. Assalamualaikum.


P/s : Petang nanti balik Ipoh :D 

1 comment: