Monday, November 28, 2011

Durian !



السلام عليكم



Abah & White ~


Ada orang Perak sebut ' doyan ' atau ' droyan '. Tak kesah lah apa-apa pun, janji semua itu merujuk kepada Durian :D Tak sangka pulak ayah aku sanggup drive balik ke Changkat Ibol, Taiping pagi tadi semata-mata nak jugak durian tu, huhu. Makan mentah okay, tapi ada roti gardenia cicah bubur durian lagi sedap ! Tak pun, cekodok durian ! #.#





P/s : Orang kata lepas makan durian, kena minum air masak kat pangsa durian itu sendiri. Supaya sejuk badan ? Dalam 88 ratus kali aku makan, rasa baru sekali jea ikut pesanan orang tua-tua tuh, sebab masih tak jumpa bukit saintifik lagi. Anyone ? @.@ 

3 comments:

  1. Roti Gardenia cicah bubur durian waaaa sedap gilaaaaaaa !

    ReplyDelete
  2. lagi-lagi kalau bubur durian mak aku buat :P

    ReplyDelete
  3. "minum air masak kat pangsa durian"

    Rasanya pernah juga dengar orang cakap pasal benda ni tapi macam angin lalu je. Haha ingat tak ingat. Ya, terima kasih kerana ingatkan balik ;D HAHA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...