Tuesday, January 17, 2012

Nike.

السلام عليكم





Saat kalian baca entry ini, kasut dari gambar rajah di atas telah selamat berada di dalam tong sampah I2c Dining Room, Langkawi Hall. Huhu, thanks buat kasut serba guna nih. Apa korang nampak kasut jogging. Apa yang aku nampak, kasut pratikal ( aku takut acid jatuh atas kasut kulit, tu pasal aku pakai kasut sukan >.< ), kasut jogging - obviously - kasut gym, kasut main badminton, kasut daki bukit, kasut cycling bla. . bla. . dan bla asalkan aktiviti melibatkan 'peluh' aku pakai kasut ni. Yeah, aku misuse kegunaan sebenar kasut ini. Ingat nak jahit, tapi tapak dah sebulan lebih haus. Sekarang, mulut dia dah terbukak, siap tunjuk lidah bercabang lagi -.-' Walau umur anda baru 9 bulan namun dah banyak jasa kau bawa kepada aku. 


Nampaknya, cuti nanti belanja besar lah aku. Satu kasut Yonex, satu kasut Adidas. Stokin sukan sekali ( stokin pun buang sekali tadi -,- ) satu balang No.1 Tournament RSL. Raket Titanium lagi satu tu pun mungkin nak tukar tali, pemegang baru. Haih, duit mengalir macam air la gamaknya T.T



Apa-apa pun . . . 

Terima kasih, Thank you, Arigato, Merci, Danke, Xie xie kasut Nike ni !

6 comments:

  1. Wah. 9 bulan punya, tapi dah hardcore macam tu gayanya. Len kali beli terus safety boot. lima tahun pun akan okey lagi, insya-Allah :)

    Nanti tak payah takut acid tumpah ke apa ke.. haha

    ReplyDelete
  2. kutak : Nike kowt, hahaha

    iqbal : hahaha, byk laa safety boot. dah laa kasut tu macam pakai kasut isi pasir 2 kilo beratny

    ReplyDelete
  3. aku ada jugak satu nike yg senasib mcm ni. pakai aci redah je, mana tak hancur.

    ReplyDelete
  4. wuu, nike pon rabak mcm tu. dasat la ;p

    ReplyDelete
  5. haha, tulaaa.. tu dah byk kali msuk hutan tu.. cuci pun idok =/=

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...