Tuesday, January 17, 2012

Suami & Isteri.

Copy&Paste jea ni :





ISTERI : abg ape kte mlm ni kte xpyh tdo sme2.. abg tdo lua, ayang tdo dlm blik
SUAMI : knpe syg..
ISTERI : ha.. ayang ade 1 prmainan, ayang catatkan semua keburukan abg sebayak mgkin dn abg pun catatkn tentang kburukan ayang sbyk mgkin!esok pg kte bace blik tntg ape yg kte dah tulis tu..
SUAMI : ok..

mlm tu si isteri senaraikan tntg kburukan suami die smpai xtdo.. suami die di ruang tamu pun x tdo...hgga ke pg wktu sarapan,,

ISTERI : ha, mcm mne, spe nk mulakn dlu???
SUAMI : ayang dlu mulakn..
ISTERI : ok abg dgr tau, (sambil mngeluarkn 2,3 helai kertas yg dicatat nya mlm td)
ISTERI : abg x romentik... abg x pndai pujuk.. abg bla bla bla.. bla bla bla.. ok dah, skang abg plak..!
SUAMI : (die mngeluarkn 3,4 helai kertas yg kosong...) abg mntak maaf... takde ape yg abg dpt senaraikn tntg kburukan ayg.. sbb abg trima ayg seadanya.. dan sgala kburukan ayg abg sentiasa maafkn.. dn abg mntak maaf klau abg xsempurna di mata ayang...

si isteri trgamam dn air mata jatuh brlinangan,,, terus dia peluk dan mmohon ampun pd suami nya.. die mnyesal,, krna tlh mlukakan hati suami nye.. dia juga sedar dan brsyukur.. bhawa suami nya adalah insan yg terbaik yg tlh dianugerah kn untuk-Nya....



P/s : Fuh, bila agaknya aku nak jadi lelaki berhati ikhlas camtu. Hurm. .

7 comments:

  1. wuuu bagusnya suami dlm cerita di atas
    harap2 suami sy nanti pun mcm tu la
    :')

    ReplyDelete
  2. huhu...bagusnya........
    like...like..!

    ReplyDelete
  3. Hoo, bila agaknya ek.

    ReplyDelete
  4. penangih ? amin :)

    farhana : kan? :D

    anon : doa doakan daku,huhu

    ReplyDelete
  5. this sharing makes me wanna follow u haha

    ReplyDelete