Friday, February 24, 2012

T.T

Bosan.
Bunyi 'sunyi malam' mula kedengaran,
tanda malam semakin larut.
Kubuang pandangan ke dada langit.
Gelap,
tanpa sebutir bintang sekalipun.

*sigh.

Garu - garu perut,
lapar.
Hampir 2 jam layan Light Wave and Electron B.
Tak tension, more to leisure.
But. . . maybe I need a breathing space.
Ruang yang cukup buat refresh balik otak yang sudah sekian dipenuhi berbagai formula.
Mungkin aku perlukan sedikit pembacaan bagi tenangkan fikiran.

yang. . menyimpang sedikit daripada ilmu akademik.

blogwalking lah :B

Malam ini tak banyak orang buat entry baru.
Sebab malam Jumaat kowt ? O.o
Entry Pemanis Kata boleh tahan, malam ini dia hurai pasal hidup berpasangan.

Hewhewhew. . .

Tapi terdiam bila baca . .



@.@


Buka blog Kak Fara, kakak kepada kutak.

Fikiran terus terpanggil sekian manusia ;
Kutak, Hazmi, Nasir CD, Pecai dan Jimbit.
Rindu pulak dengan mereka.
Bila lagi kita nak bertemu ?
Hurm, rugi bila sistem cuti setiap IPT lain.
Susah nak berjumpa kalau bukan cuti umum. 

Aktiviti biasa buka blog orang, baca mukadimah entry dulu.
Agak menarik. . . baru scroll down sikit demi sikit.
Sampailah ke penghujung ayat ni. . .



" dh sebulan tk pegang kemera. then sgt terkejut bila tgok gmbr2 kt maxwell hill cantik gegila. mmg super awesome! jeles btui tkdpt pegi. T__T "



Tengok - tengok gambar kat Maxwell Hill cantik gegila ?

Wait the minute.

mesti kerja. . .

Dari deactive Facebook, aku activate  FB balik tanpa fikir panjang.
Ignore news feed yang sedang loading,
terus taip " Farid Yed " kat search box.

Dan saat 'mengecewakan' timbul bila terpampang depan mata gambar ini ;



Deme dah naik Bukit Maxwell dulu ! 
Tak tunggu aku ! 
Nak photoshot jugak !

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~

T.T



Hancur hatiku~
mengenang deme~ 
menjadi keping-keping setelah deme pergi dulu~


Haih, nasib budak baik duduk jauh di bumi Nottingham D;


P/s : Dan aku deactive balik FB aku. Tiada sebab nak buang masa dilaman sana. 
Oh, tutorial LWB panggil berdating malam Jumaat. Caio.

3 comments:

  1. byk masa lagi mimi.
    lps ni kita g lagi. Overall, Maxwell terbaikkk! ngahahahah!!

    ReplyDelete
  2. jimbit kutak, call xde mesej xde,
    taw2 dah lepas sane =='

    sbg blasan, aku balik ipoh nnt kome blanje roti milo 2 keping, haha

    ReplyDelete
  3. hahahaa. kelakar je. hihihiii :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...