Saturday, March 10, 2012

Pasar Malam Semenyih.


Salam.


Ah, dah siap assignment Digital Media, datang pula exercise Digital Media. Baru teringat. Soalannya senang bangat, create a videoOwh, create. But wait. Video yang kita orang kena buat mestila 100% korang punya material, bukan internet mari ! Argh ! Mula dengar rasa lega. Yelah, takat create video biasa boleh cut and combine jea video dari youtube. Sekali kena buat sendiri daaa. . Tapi, dengan kuasa Allah, tengah lepakking dalam masjid, ada seorang saudara ajak pergi Pasar Malam Semenyih, dalam 3KM dari uni aku. 

Pasar Malam eh ? Hah ! Apa kata buat video ala - ala destinasi bajet atau 3H2M tapi hanya bercerita pasal Pasar Malam Semenyih ni ? 

Kepala terus angguk tanda setuju dengan ajakkan senior, dalam hati. . . syukur ya Allah !


Oleh sebab muka aku terlalu hensem ( perasan ), aku tak letak laa video yang aku ambil. Ini ada sedikit gambar yang bakal aku edit masuk dalam Media Movie Maker, buat 'pelengkap' video untuk presentation Isnin nanti. ( MMM jea yeop, teman mane reti edit vid macam pro ) 










P/s : Bila tengok balik video yang dirakam, mashaAllah. Itu aku ke ? Awat ensem sangat ? JK >.< Special thanks to Athar sebab tolong rakamkan !  Anyway, syukur sekali lagi hampir semua kerja siap. Apa - apa pun, doakan exam EMB aku rabu depan weh ! :D

3 comments: