Tuesday, October 9, 2012

Nice. Sangat.

السلام عليكم و رحمة الله و بركات



Turun - turun bawah, dapatkan laptop. Email uni perlu diperiksa. Ada juga berdoa kalau - kalau kelas Math hari Selasa ni cancel, senang aku nanti. Tak perlu bawa apa - apa surat tunjuk sebab kenapa aku kena skip kelas sebentar lagi. Laptop 'bernyawa' dengan sekali tekan butang on. Dalam beberapa saat, keluar satu program, minta kata laluan cakera keras laptop ini. Baru meletakkan kedua tangan atas papan kekunci, aku rasai kelainan pada jari manis kiri aku. 

Huh ?



Ok, aku mengerti. 

Nice
sangatlah nice

Kenapa mesti huruf A yang siapa - siapa cabut nih ? 
Kau tahu tak penggunaan huruf tersebut banyak kali digunakan dalam setiap ayat ? 
Soalan utama, 

KENAPA GUNA GANAS SAMPAI TAK BOLEH BAIK LANGSUNG NIH ?



P/s : Copy paste setiap kali ayat yang memerlukan huruf A. Siapa pedajal aku ? Aku pun tak tahu. Malas nak fikir siapa. Tunggu jelah confession itu mari, baru hantar kedai baiki. Haih, dugaan pagi Selasa. Dah lewat pergi appointment doktor bila aku cuba baik hampir 20 minit. Haih, payah juga bila letakkan harapan yang tinggi.

No comments:

Post a Comment