Sunday, November 7, 2010

I believe the silver lining in every cloud :)

" Betol kau tak nak pergi KRM? ( Kem Rehat Minda ) "

Itu memang ayat yang aku selalu dengar bile kawan sekelas bertanyakan pasal KRM kat aku. Erm, tapi aku sudah sedia maklum bahawa 29 out of 30 Bestarians layak untuk menyertai KRM, including me, tapi aku menolak.. dengan berat hati :'( Sebabnya, KRM tu dah macam aktiviti kelas 5B as the major participant.

" Makkkk.. kalau.. mimi taknak join KRM xpe?
then, my KRM is on cuti Depavaali ( about 5 weeks to go time tue ),
kat rumah. boleh ? "

Dalam kepala otak aku masa tue, dah menimbang pelbagai perkara, baik dan buruk kem tue kalau aku sertai. And it weights more to disadvantage. Kaki aku sakit, nak berjalan dan melutut tue agak seksa lah ( sampai sekarang actually ), kerja rumah banyak, banyak topik tak sempat buat latihan lagi, keadaan diri yang penat dan.. ramai warden pergi kem tue ==' Lagipun, kalau pergi KRM, 5 weeks in a row ade tentatif nya, termasuklah Makan Malam Nostalgia Abadi VII ( MMNA VII) . Penat, penat -.- Dahla, secara puratanya, tidur 6 jam jer sehari, striving for SPM !

Then my 'KRM' here in Ipoh was great !

Dapat jumpa ahli keluarga ( sebab dulu ada cakap kat mak, if i choose KRM then, pas SPM baru balik. If i ignore KRM, then Ipoh will be ) , dapat rasa lagi Black Pepper McD =p , learn new things about software, watch movies with my dad, and interestingly ada usrah kat rumah Ma Yang :)) Yang pentingnya, ramai saudara-mara kat sana, siap boleh gelak dengan gelagat Wawa! huhu.. About facebook, tanpanya, tak mungkin aku dapat copy CV daripada Muiz yang sedang belajar di Cairo sekarang. And too Miss R , thanks for your advice. I try to change and develop towards your comments and advices. For me, before, it just like what comes around, goes around. I don't care much on what people talks behind me, but you pop-up from chat-room and come clean, haha. Its strange for a girl to act like that, but hell she's right. Aku mencongak, kalau aku ikot KRM, manekan dapat semua bende alah nih kat KL :)


1 comment: