Saturday, January 15, 2011

Hohohohihihihihihahahaha yeeeeeeeeee! :DDD

Hohohoho, hari sabtu nie off ! dapat bangun lewat ! Tak perlu rush-rush macam hari lain, selesa sikit nak bersubuh. Wahhhh, baru aku faham nikmat cuti bekerja, hahaha, lewat pun, kol 8 lebih dah kene siap, ader kelas memandu ==' Well, at least, alhamdulillah i've got life yang aku nak, setiap hari ade sahaja perkara baharu supaya lebih bersedia untuk masa hadapan. Bosan sekarang nie, muncul tak muncul jea dalam hidup aku, hehehehe.. Dapat balik mood happy good lucky aku, tak risau pape, tak pulak tanggung pape. Syukran! Syukran! Cuma tugas aku, waiting for the reality to come, kupercaya padaNya :)


pss: petang nie nak drive kete around industrial compound, hehe. Situ kurang sikit orang. Prepare for the next sabtu punya halllll~

No comments:

Post a Comment